Jahaja..

Jag fick äntligen en ny telefon i fredags!!!!!!! :D Är fortfarande helt överlycklig över det, fick dessutom välja vilken telefon jag ville ha!!! Så jag valde en Sony ericson Ray :) Den är jättebra, kan inte så mkt men den gör allt jag ska förutom att den krånglade med alarmet i lördags morse när jag skulle gå upp 3.30 och jag råkade göra något så jag inte kunde stänga av alarmet så jag fick stänga av hela telefonen :P Men annars är allt prima, det är så skönt att ha internet på telefon, gå ut på fb och allt! :)

Men iallafall så var jag ju på massage kursen i karlskrona i helgen, det var sjukt kul och lärorikt!!! Fick lära mig hur man masserar på ett mer grundläggande sätt, som tur var så har jag gjort rätt på min egen häst hela tiden så det kändes skönt att man gjort ngt bra :) Och jag känner att jag har valt rätt i att gå utbildningen som Lizette har, hon är sjukt duktig!! Så nu ska jag börja massera min häst lite grann men kommer börja mer när utbildningen drar igång  i november :)

Just nu kollar jag på Rush Hour 3 på kanal 11, sjukt bra film! Älskar Chris Rock och Jackie Chan, bästa repliken såhärlång är iallafall när de pratar med en kines som pratar franska och Chris Rock skriker åt honom "No, you're asian don't humiliate yourself!" Klockrent!

Anyway, nu ska jag takea en shower och sen sova :) Imorn har jag utsläpp och så ska jag löshoppa mitt djur sen äre basket på kvällen :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0