Guess it's time, right?

Jaa, tänkte att det är dags att blogga igen. Har inte så mkt att berätta nu förtiden men det kanske droppar in ett inlägg då och då.

Jag har äntligen tagit tag lite i livet och bestämt mig för att jag ska börja plugga, till massageterapeut. Ska bli jättekul!! På distans, halvtid så jag kommer ha tid med ett halvtidsjobb så man får lite pengar. Jag ska på förberedande kurs nu i helgen, ska bli super intressant och så om det verkligen är så som jag tänkt mig. Men jag tror det kommer vara jättekul. Jag har verkligen världens bästa föräldrar som kommer hjälpa till att betala bensin och boende när jag åker ner till karlskrona för de obligatoriska träffarna som är under utbildningen. Plus att dom har betalat på Fille jag vet inte hur länge nu, jag skulle inte klara mig utan mina föräldrar!! <3


Sen så kommer ju you me at six nya skiva snart!!!!!!! WIE!!!! 3 oktober släpps den och jag har såklart pre-ordered en skiva och jag kommer antagligen få den signerad också :D Så jävla feting najs!! Så den längtar jag efter MASSOR!


Och hästen var superdupermegaüberfin idag, kunde trava och fatta galopp och hon gick kvar i form och utan att springa iväg även fast jag var barbacka. Helt underbart att det går bra att rida utan mina älskade sadlar, har nog dock vant mig nu eftersom jag inte ridit i en sadel på en månad nu.... Saknar min dressyrsadel... :( Men snart ska jag nog prova rida med dom igen och se hur hästen reagerar på det. Ska försöka rida ut och galoppera massor imorn eftersom hon ska vila både lördag och söndag när jag är borta, då får hon promenera med mami och papi ist :)



Anyway, nu ska jag läsa ett kapitel i breaking dawn sen ska jag sova :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

kraftig uppdatering!! ;D

2011-09-23 @ 00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0