You don't know how long I've chased you, now it's time you chase me

Dags att uppdatera lite kanske, har varit hos Ida tisdag-fredag. Har varit toppen!! Kul och komma hemifrån lite, dock har vi gått upp lite för tidigit för min smak men det har varit roligt. Var med Ida på NHS torsdag och fredag, Sune och Ojje var med, båda skötte sig super :) Ojje debutera 1.30 igår med 4 fel, duktig pojke!

Igår var jag och hämtade min dressyrsadel på sharpman och jag kunde såklart inte vänta o rida i den så jag gjorde iordning min älskade häst direkt när vi kom till stallet och red en stund :) SUPERSKÖN!!!!!!!!!!! Fille hatade mig för att jag kom åt henne så jävla bra med min långa ben :P Men hon var fin som vanligt! <3

Bara för att jag gått upp tidigt nu i flera dagar så kan jag ju såklart inte sova när man väl får sovmorgon, vaknade klockan 6.... Tvingade mig sjäv att sova till iallafall 7, sen började jag kolla på gossip girl, awesome serie! Nu funderar jag på hur jag ska göra, åka till stallet och ta hand om stjärnan och sen åka till farmor eller om jag ska göra som jag planerat hela tiden. Men får så dåligt samvete när farmor ringer och säger att hon vill ha sällskap, vet ju att hon inte har det så lätt nu för tiden..... Dags och bestämma sig snart kanske, åker nog ut till stjärnan iaf så får jag se, måste verkligen gå och fixa ett nytt pass också för att mitt gamla pass inte gäller längre och måste ju liksom ha ett snart.

Time will tell what I do, until then


Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0