Places to go, people to see

Jag älskar och säga så till folk, bara så ni vet ;) hehe, nae vars. Idag har jag varit på VRF med mammi och häst för sharpman var där, skulle kolla så min sadel ligger bra innan och åker och så skulle jag kolla på en dressyrsadel för att sharpman inte lyckades sälja den som jag lämnat in i september förra året. Planen var att vi skulle prova den nya bates caprilli dressyren som kommit, för att den var vidare, men ack den låg inge bra så då tänkte jag "nu blir den 1000 sadlar till o prova, men nej! Emma, bästa sharpman Emma kom på en annan sadel som hon trodde kunde ligga bra :) En ngt, kommer inte ihåg vad den heter och det är absolut ingen jag eller någon annan känner igen, men den var SUPERSKÖN och låg awesome på min häst så den blev det :) jag blev ganska ännu mer fattig men det är det värt!!! Jag har världens bästa föräldrar som hjälper till o betela den också, och så fick jag ju en del för den sadeln jag lämnat in innan. Så den hämtar mamma, och jag kanske följer med, på fredag när EmmaSlemma ska till sharpman med sitt djur :)

Imorn åker jag till Ida och ska vara där tills på fredag, ska bli skit kul!! Man lär sig alltid nya saker :) Så vet inte om jag kommer ha ngt internet vi får se. Fille får vila onsdag och torsdag men kommer hem på fredag efter Ida hoppat på NHS så åker jag ut och rider henne på eftermiddagen :)


Och så har jag nog börjat inse att jag verkligen faktiskt ska flytta till England om 4 veckor, tiden har bara flygit iväg. Men jag är så excited det kommer bli skitbra!! Får börja planera in lite vad jag måste hinna med innan jag åker så jag inte glömmer något viktigt. Aja, det kommer bli awesome!!

Bye for now



Bästa hästen EVER <3

Kommentarer
Postat av: emma

aldrig hört dig säga så :P

2011-05-24 @ 23:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0