Ut och resa idag till glasgow!

Idag ska jag åka och träffa mina nya vänner som jag lyckats hitta via en sida på internet full med andra au-pairer i england. Ska bli såå himla kul, hoppas verkligen det!

Men nu tänkte jag skriva lite om gårdagen då emma tvingade mig att lägga upp en massa skit med typ 100000 frågor så tänkte jag att jag kan uppdatera nu. Igår var jag iaf i Berwick för att försöka shoppa lite, det var inte alls kul att vara själv men har väl börjat vänja mig lite med att vara själv nu antar jag... Men jag hittade inte en enda vettig klädaffär som jag kände att jag kunde gå in i bara massor med tantkläder och gubbkläder överallt!!!! Så jag fick nöja mig med att gå in i andra affärer ist, men jag hittade lite roliga saker bland att nya kerrang och rock sound tidningen :) yey! och så hittade jag limstick som jag glömde hemma till mig scrapbook och så köpte jag kort till mamma och Emma, min mami fyller ju år idag då, gratts bästa mamma!! älskar dig massor!! <3 och Emma fyller år 8 juli så hon hinner nog få sitt kort lagom till sin födelsedag :) vad köpte jag mer... juste, batterier köpte jag också och aa det var nog typ det jag köpte.. Men tog några kort med min kära mobiltelefon som jag tänkte att ni ska få se, jag ska ta kort här "hemma" också men när jag tänkte göra det häromdagen så var batteriet slut så nu laddas det. Så förhoppningsvis kommer det bilder härifrån snart med :)

Men här kommer bilder från Berwick, vilket är en större håla än den jag bor i nu.





Det gick jävla segt det där så ni får bara se två nu, för jag måste gå om jag ska hinna med mitt tåg ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag lär ju inte få mitt kort förrän den 15e ;) dåååå kommer jag heeeeeem. MENEEEE, måste kolla resa till dig med.... får du ens ta emot besökare ett par dagar?<3

2011-06-26 @ 20:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0