Mixed emotions...

Den här veckan är helt sjuk, i måndags var jag i göteboooorg med Larsson och Strömgren och vi var på Liseberg! Fan i helevete vad kul vi hade!!! Holy crap liksom, det var länge sen jag hade så himla kul och var så himla rädd på samma dag :) Först när vi kom dit så åkte vi slänggungan vilket var lika kul som vanligt, sen åkte vi någon shanhai karusell som åkte typ i en båge och snurrade, ganska läskig :P Sen fick puckona för sig att dom skulle åka höjd skräcken, jag skulle aldrig i hela mitt korta liv åka den, inte ens om jag fick pengar!! Men dom gjorde det, och strömgren såg lite rädd ut när de kom ner till marken igen :P hahaha! Och larsson lika cool som vanligt :P Sen bestämde jag mig för att jag också skulle vara tuff, så vi gick och ställde oss i kön till uppskjutet, men jag insåg inte förens jag satt fast i den jävla karusellen att jag kanske inte rikitgt vågade ändå. Sen åkte vi flum ride, kållorade, virvel vinden och lisebergsbanan vilket var mucho kul :) Sen sa Strömgren att hon funderade på att åka Balder och Larsson var såklart på, jag sa nej som vanligt, satt och vänta på dom i ca 20 minuter såg hur folk skrek gång efter gång, sen kom dom tillbaka och strömgren hoppar av glädje, hon sa "den här måste du åka, den var såååå kul!!!" Jag sa såklart nej, men dom övertalade mig, men den upplevelsen att åka balder var nära döden upplevelse nr 2, den var sååå mycket värre än uppskjutet! Jag var helt skakig när jag klev ur och jag blundade iprincip hela tiden, fan vad läskigt det var! Sen åkte vi flumride och lisebergsbanan typ 1000 gånger till, sen åkte vi hem :) Tack för en superdag! <3 (bilder kommer)


Idag var nog den jobbigaste dagen i mitt liv, det var min farfars begravning... Gud så jobbigt det var, usch.. Visste innan att det skulle vara jobbigt och mycket folk, men inte så jobbigt. Känns så tomt utan farfars tjat när man kommer och hälsar på, och farmor har det nog super jobbigt, och är nog ensam, tur att hon har wilma iaf.
Jag kommer aldrig glömma dig farfar och jag ska komma och hälsa på dig när jag åker hem sen i jul <3


Och för er som kanske missat på flyttar jag till england nästa söndag!!! inte ens två veckor kvar längre och jag har inte börjat packa än....... damn.... hatar att packa!!!!

Aja, bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0