England part 1 typ..

Okej, jag vet att jag inte uppdaterat en enda gång och jag har snart varit här i en hel vecka. Eller aa, 5 dagar iaf. Flygresan hit gick bra, det var dock trångt på flyget vilket är var så kul med tanke på att man är 3 meter lång men det var ju bara 2 timmar så jag överlevde. När jag väl kom fram till Edinburgh så sa dom att man skulle kliva av flyget och åka med en buss, och jag tänkte genast att det ska jag inte alls göra för jag vill ha mina väskor och sen möta upp jaqueline. Men det var tydligen så att man åker buss från planet till terminalen och sen var allt som det skulle. Jag hämtade mina 3 aptungaväskor på en vagn som jag knappt kunde styra för att det var så tungt men jag lyckades för jag är inte så svag som alla tror!!

Jag träffade Jaqueline och hon är hur trevlig som helst, hela familjen är. Alla här runt omkring är hur trevliga som helst, mycket trevligare än i sverige, skulle man ha problem med något är det inte en käft som hjälper dig men här får man hjälp av flera stycken samtidigt om man har problem med ngt, vilket är hur skönt som helst!!

Mina dagar har varit bra, mycket att ta in på kort tid men jag hittar dit jag ska hitta och jag kan köra på fel sida av vägen vilket känns mucho bra. Annars så går allt bra, förutom att det är så kallt så jag sover i långbyxor, långtröja och strumpor för det är så kallt.. Nu sitter jag i jeans och tjocktröja och fryser som en tok.... Skitjobbigt.. Men utomhus är det hyfsat idag, solen lös imorse men nu är det mulet som alla andra dagar. Men jag har fått rida vilket var underbart! och så tömkör jag ponny, vilket jag gjort idag, hur söt som helst :) Ska ta kort när det blir lite finare väder och lägga ut så ni får se.

Saknar min häst, min familj och mina vänner, känns extremt tomt hela tiden... Har inte träffat alls mkt folk i min egen ålder som man kan prata med, men jag ska inte ge upp, inte än!! Jag har inte bestämt mig än men har tänkt att ta mig till newcastle i helgen för att se lite nya saker, shoppa lite osv.

Nu orkar inte jag skriva mer, ska nog åka till berwick och se om man kan handla lite ljus för det blir lite varmare i mitt rum då iaf.

bye for now!!

Kommentarer
Postat av: emma

gimme mooooore

2011-06-25 @ 14:38:21
URL: http://emmaschwartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0