Du har gjort min dag!

Hela den häär veckan har varit fartfylld! Fan vad man har haft saker och göra the whole damn time, men jag har tyckt om det jag gjort :) Har varit med racer farmor i linköping mån-ons, nu ons-sön har jag hand om Tjejen för sofie är i berlin med familjen :) Red henne idag, knasig häst det där :P Men fin att rida :) Har tagit hand om mitt djur som vanligt, störd som vanligt, vet inte vad som tagit åt henne när man rider ut.... Helt störd... Menmen, ska rida bort till paddocken imron så bästa Larsson <3 kan ta kort när vi rider :) Hoppas djuret sköter sig!!

Idag iallafall så har jag varit och hälsar på finaste hästen Kerstin! Helt underbar häst på alla sätt och viss, ångrar fortfarande att vi inte köpte henne när vi fick chansen för flera år sen, hon har det verkligen jätte bra hos Alexandra men jag vill att hon ska vara min! Fick rida henne idag, vilken dröm, hon var inte alls enkel, men fin när hon var snäll mot mig :) Känns inte som att det var typ 12 år sen som jag träffade henne för första gången, fastnade för henne direkt, och älskar henne fortfarande lika mycket även om hon inte känner igen mig längre. Men det var sjukt kul att åka dit, och tack bästa Lars för att du följde med och tog kort :)<3 Betyder massor!!

Här kommer kort på finaste hästen <3








Bye for now

Kommentarer
Postat av: Larsson

<3

2011-06-04 @ 00:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0