2 veckor!!

Okej, det är två veckor kvar tills jag flyttar. Vet fortfarande inte hur det känns, men känns ändå bra! Kommer sakna alla massor, ta det inte illa upp folk men jag kommer nog sakna min häst mest av alla, henne är jag hos varje dag, hon är min allra bästa vän, offrar så jävla mycket för den där hästen, men precis allt är värt det! Var enda krona jag lagt på henne, var enda timme, all tid med dig gör mig lycklig!! Jag är såå lycklig att du är bara min!!!!!!

Kommer såklart sakna alla andra extremt mycket!

Jag red borta på utebanan igår, hästen var sååååå fin! Vi har haft det knackigt i typ två veckor nu men igår så bara klickade det ocg hon gick perfekt, och bästa Larsson var med och tog kort också <3 Min häst är helt underbar <3


Ja, Liseberg på måndag, hoppas verkligen innerligt att det blir av. Vill verkligen åka dit! Folk bara drar sig ur, blir lite besviken...




Här kommer bilder på min vackra häst <3






Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Bomullen!!XD haha

2011-06-05 @ 14:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0