Home sweet home

Vet att det var ett tag sen nu, nu behöver jag skriva av mig lite!

England har jag kommit hem ifrån, för en vecka sen idag. Det känns underbart, trivdes inte alls i england, är jätte nöjd med att jag lyckades hitta två så himla bra vänner där iaf, Michaela och Nicole. Helt underbara att umgås med, vi hade jättekul de tre helgen jag var där, vi var i glasgow två av helgerna och sen i edinburgh den helgen jag åkte hem.

Vad jag hann med att göra under mina tre veckor var:

- Se Harry Potter slottet i Alnwick
- Se Bamburgh castle och beach, underbart vackert
- Se glasgow och lite av edinburgh
- Åka bil på fel sida av vägen vilket var emtremt läskigt att åka bil själv när jag kom hem
- Utveckla min engelska massor!! Allt blev på engelska tillslut
- Eh, kommer inte på så mkt mer nu...
JO, jag har åkt flygplan själv, kanske inte så mkt för många men det var vuxenpoäng för mig :P

Nu är jag ju som sagt hemma, jag har inga pengar what so ever så jag kan inte följa med mina bästa vänner när de ska ut. Känns skit, och pinsamt... För hur mycket jag än vill så kan jag inte, och jag kommer få 1000 kr i lön nästa månad kanske mer om jag får jobba mer men dom pengarna kommer mina föräldrar få för jag är skyldig dom pengar. Jag måste skaffa mig ett jobb!!! Att vara fattig är inte okej...

Jag har också bytt rum med min bror som jag lovade när jag åkte, så jag har nu bytt rum, målat väggar och tak! Är jättenöjd!! Är inte 100 % klar men nästan, det som inte är klart är att alla mina tavlor ska upp och fixa garderoben sen är det typ klart :)

Nu ska jag åka ut till min älskade häst som var helt underbar igår! Ska bara ut och tvätta sårer och kolla till henne idag, ikv ska jag till Larsson och se Harry med pottan deathly hallows part 1 för nästa vecka ska jag se part 2. Sista filmer ever med pottan, riktigt sorglligt faktiskt....


Anyway, now im leaving!


Bamburgh castle


Bamburgh beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0