Eh aa...

Okej, jag vet att jag inte bloggat på hur länge som helst men grejen är den att det är svårt och blogga när man bara vill skriva saker som inte har ngt med att blogga att göra. Så därför har jag valt att inte blogga för det blir bara fel och folk kanske blir arga eller whatever.

Men nu tänkte jag skriva ett kort inlägg om vad som händer, idag tänkte jag åka till bamborough för det sägs att det finns en helt underbart vacker strand där som är flera km lång och den måste jag bara se. För grejen är så att jag har inte varit så jättelycklig här som jag trodde att jag skulle vara så jag har tagit det beslut att åka hem till sverige igen. För jag mår mycket bättre av att vara arbetslös, inte ha några pengar osv men att få umgås med vänner, familj och såklart mina superfina häst! Så igår kväll bokade jag min biljett hem på söndag, så jag landar i Stockholm 11.45, blir en mucho tidig morgon men det är det värt. Jag vet att ALLA, utan att överdriva alla, vill att jag ska ge det en chans jag har bara varit här i aa snart 3 veckor men det är ju så att jag vet vad som är bäst för mig. Och jag saknar allt hemma för mycket för att kunna ge det en bra chans för det är för jobbigt! Hela förra veckan pratade jag med mami varje dag och grät lika mycket efter. Och eftersom jag inte trivs, jag har faktiskt skaffat vänner men kan bara träffa dom på helgerna, så är det så svårt att stå ut med resten för man ska trivas med allt för att kunna ge det en ärlig chans. Så nu vet ni som eventuellt läser att jag kommer hem, ni får vara arga på mig i honestly dont care för jag bestämmer själv vad jag vill göra!! Jag vill inte höra att jag skulle gett det en känns för så länge som ni inte vet hur det är så ska ni inte säga att man ska göra det för jag blir bara besviken och det känns som ni inte stöttar mitt beslut, inte vill ha hem mig, vänner stöttar varandra i vått och torrt!

That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0