pluggar så jag dör!!

I helgen har jag varit nere i karlskrona igen för lite skoooola, mycket trevligt :) Vi hade teori från 9-16.30 på lördagen, love it! Faktiskt så gick det väldigt bra, det var roligt och intressant. Skönt att vi hade bara hästrelaterat hela helgen jämfört med förra gången då vi pratade celler och tråkigt typ en hel dag, not okay.. Men vi har nu kommit till den svåraste delen av all teori, domdomdom, musklerna. Sjukt jävla mycket man måste kunna för att kunna veta om hästen gör så så har den ont där och då använder den den muskeln som påverkar den muskeln som har sitt fäste och också påverkar en annan muskel, aa du fattar!? Men plugga,plugga,plugga!!! Ska åka och kopiera hos papi imorn så jag kan börja rita mina vackra muskler, men det är så man lär sig vart dom sitter, genom att rita! Har faktiskt lärt mig flera muskler bara på två dagar, typ gluteus maximus, pectoralis, aa med flera, kan fan inte stava utan att kolla :P sa jag att vi ska kunna alla muskler och muskelfästen och ALLT på LATIN!?? Sjukt svårt att bara lära sig hur man uttalar orden sen ska man kunna rabbla orden och vart dom sitter.. Jag säger bara oh my god!!

Den underbara bilresan på 4 timmar som det tar att resa ner till karlskrona kan inte bli bättre än vad den är, visst skulle det vara trevligt med sällskap, men jag har pappas bil = bra högtalare, jävla bra musik, bästa you me at six, BMTH, paramore och massa annat som jag sjunger så jag tappar rösten till, verkligen tappar rösten!, och det är ingen som gnäller på att man sjunger som en kratta, kan som sagt inte bli mkt sämre :)

Anyway, time to go too sleeeep! Imorn är det sovmorgon deluxe som gäller!!


Bästa, bästa, bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0